wandelpad naar het strand

Problemen bespreken over Liparis Gilin Dires

Re: wandelpad naar het strand

Berichtdoor eewt » di mei 01, 2012 7:20 pm

Zojuist terug uit Gillinderes nogmaals dringend verzocht om toch maar eens werk van het wandelpad naar de zee te maken, en ja hoor ze zijn eraan begonnen met een
bosmaaier wel te verstaan.
Echter deze gaf na 10 minuten de geest en volgens de manager Hoessein lag dit aan het materiaal maar volgens mijn waarneming eerder aan het bedienend personeel,
ik heb hem aanbevolen om het dan maar eens eerst met een kudde schapen te proberen maar mensen dit is ook niet de oplossing.

Ik heb bij de heer Hoessein nogmaals aangedrongen om het pad naar het strand aan te pakken en dat dit heel gevoelig bij de mensen ligt, hij beloofd en beloofd
maar is niet in staat om het personeel juis aan te sturen.
Ondertussen zijn er welgeteld een 7 tal lampen kapot o.a. bij het zwembad, paden en ingang van de blokken alsook diverse tegels die gescheurd kapot en verdwenen zijn.
Ook het schilderwerk heeft ondertussen zijn sporen achtergelaten niet alleen op het hout maar ook op de vloer, ook hier komt geen of
weinig reactie op bij die mijnheer als het komt wel goed en we maken het weer schoon.
Iets onderleggen alvorens men begint was een goede tip van mij maar 10 minuten later ging het gewoon weer op de
oude manier verder.
Mijn indruk is als we samen niets doen het park snel achteruit gaat en het achterstallig onderhoud op lange termijn ons allemaal rechtstreeks in de
portemonnee gaat raken.

Mijn oproep is dan ook aan iedereen blijf onvolkomendheden meldden bij de heer Hoessein tijdens jullie verblijf, dit is volgens mij de enige
oplossing om te redden wat er nog te redden valt.
Ook de electricien heeft mijn inziens hier wel een erg luize baantje gezien hij nogal de tijd heeft om bij de bewaking de nodige kranten
te lezen en thee te drinken.
Ik heb er bijna 2 weken over gedaan om de verlichting in de lift in orde te laten brengen door deze man, door het aanspreken van ja alweer de
heer Hoessein.
Ik eindig toch met een positief puntje dat in het algemeen de tuin op het park zelf er behoorlijk netjes bijligt, wat we wel weer stoort is dat wanneer de Russen komen
de fonteintjes en de bakken mooi staan te sproeien (van onze euro's) totdat ze weg zijn daarna gaan ze weer uit en hebben we zelf als betalers geen genot meer hiervan.
eewt

Re: wandelpad naar het strand

Berichtdoor strooba » di mei 01, 2012 9:33 pm

Wij zijn ook een week terug en inderdaad er wordt veel beloofd maar weinig gedaan.

Het zwembad lag er vuil bij, er was er maar één gevuld (was voor ons geen probleem, maar glijbaan was niet bruikbaar), maar de roosters rond de andere zwembaden lagen er allemaal uit en volgens de andere aanwezige Belgen, dit al voor meer dan een paar weken.
Onderhoud is nodig maar na de werken, kan alles wel terug in orde worden gezet. Rond het enige gevulde bad groeiden het onkruid uit de roosters! Van een hogedrukreiniger heeft men nog niet gehoord, denk ik.

Lampen in de gangen waren bijna allemaal defect en idd buiten waren er ook veel defect.

Waar ook iets moet aan gebeuren is de rode vloer die van de gebouwen naar het strand gaan.
Deze is volledig aangekalkt (komt door het sproeien van de gazons en het water dat blijft staan, droogt en kalk achterlaat).
Kuisen met een droge borstel (of borstelmachine) zou al veel helpen.
Tegels die stuk waren, werden vervangen, maar lagen wel 3 a 4 mm te hoog en werden gevoegd met rode cement? Sabotage?
Misschien moet de hele vloer er wel uit. (Dit zei ook de aanwezige Belgische architect).

De directie (Hoessein) moet dringend worden aangepakt. Wat zijn we met zo'n manager? Hij is er bijna nooit en verder de mensen leiden is een probleem blijkbaar. Beter de mensen wat meer betalen en iets deftigs doen, dan wat prutsers en theedrinkers. De door ons betaalde mensen moet vooraf hun lijst met werkzaamheden krijgen en uitvoeren. Het is ook de manager die het werkvolk moet zeggen hoe er iets moet gebeuren (als het zelf niet kunnen). Ook de tweede bewakingsagent kan iets doen en kan terwijl ook de ingang langs de zee in het oog houden ipv thee te drinken met zijn collega aan de hoofdingang.

Kan dat worden besproken op de voorvergadering zodat we unaniem naar de jaarlijkse vergadering met deze eisen kunnen gaan.
Aanwezigheid op voorvergadering is belangrijk. Eventueel volmachten geven aan Philip indien niet aanwezig. Hoe meer aanwezigen of stemmen, hoe beter. Samen staan we sterk !

Als het nu niet wordt aangepakt, verloedert idd onze bouw en moeten we niet op meerwaarde rekenen maar op minwaarde!
strooba

Keer terug naar Problemen bespreken